صورت زیبا

ساخت وبلاگ

پیکرتراشی که این روزها با نام نوعی روش درمانی خاص به نام لیپوماتیک پیوند خورده، به مجموعه‌ای از روش‌های درمانی مختلف گفته می‌شود که برای خارج کردن بافت چربی اضافی از بدن به کار می‌روند. هرچند بیشتر افراد، پیکرتراشی را معادل لیپوماتیک می‌دانند، اما لیزر لیپولیز یا لیپوساکشن هم نوعی پیکرتراشی محسوب می‌شوند. در این مطلب، به مقایسه روش‌های مختلف پیکرتراشی و مزایا و معایب‌شان خواهیم پرداخت.

صورت زیبا...
ما را در سایت صورت زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سهیل beautifulpar بازدید : 158 تاريخ : يکشنبه 25 فروردين 1398 ساعت: 18:51

لیزر لیپولیز یک روش جراحی کم تهاجمی است که باعث تخریب سلول های چربی شده و از طریق ایجاد گرما باعث تحریک اثر سفت کننده روی پوست می شود.

اين سيستم ليزر كه در 31 اكتبر 2006 در سازمان دارو و غذاي آمريكا (FDA) به تاييد رسيده است، روشي است كه طي آن از يك فيبر نوري ليزر داخل بافتي جهت رفع چاقي استفاده ميشود. در اثر تابش اشعه ليزر، چربي ها به صورت نيم مايع در مي آيد كه  ميتوانند به راحتي توسط بدن جذب شوند يا از بدن خارج شوند. ليزر ليپوليز تحت بي حسي موضعي انجام مي شود و يك جلسه آن به مدت 1 تا 3 ساعت طول مي كشد.

صورت زیبا...
ما را در سایت صورت زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سهیل beautifulpar بازدید : 250 تاريخ : يکشنبه 25 فروردين 1398 ساعت: 18:44

لیپولیز لیزر نوعی جراحی زیبایی است. در روش لیپولیز از انرژی لیزر برای تغییر شکل و ظاهر بدن شما استفاده می کنند. در این مطلب به فواید لیپولیز صورت و شکم می پردازیم.

لیپولیز کمک می کند تا بافت های چربی در بخش های خاصی از بدن به قسمت های کوچکتری شکسته شود. اگر شما می خواهید بافت های چربی شکمی، قوزک، ران یا باسن را از بین ببرید، میتوانید از روش لیپولیز استفاده کنید.  اما این روش به طور معمول برای افراد  خیلی چاق توصیه نمی شود.

اگر شما علاقه مند به درمان با لیپولیز هستید، باید با جراح پلاستیک متخصص، مشاوره ای داشته باشید. آنها می توانند توضیحاتی در موردمزایای لیپولیز و خطرات احتمالی به شما ارائه دهند.

صورت زیبا...
ما را در سایت صورت زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سهیل beautifulpar بازدید : 201 تاريخ : يکشنبه 25 فروردين 1398 ساعت: 18:38

لیزر لیپولیز که چند سالی است وارد روند مقابله با چاقی شده است، همچون عمل لیپوساکشن عوارض زیادی دارد و تنها برای رفع چاقی‌های موضعی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد

لیزر لیپولیز آری یا نه؟

صورت زیبا...
ما را در سایت صورت زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سهیل beautifulpar بازدید : 258 تاريخ : يکشنبه 25 فروردين 1398 ساعت: 18:33

لیزر لیپولیز که با نام لیپولیزر هم شناخته می شود، یک روش جراحی و کمتر تهاجمی لیپوساکشن چربی های اضافی است که توده های سفت چربی جمع شده در ناحیه های پهلو، غبغب و باسن و غیره را به صورت کامل تخلیه می کند.

صورت زیبا...
ما را در سایت صورت زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سهیل beautifulpar بازدید : 218 تاريخ : يکشنبه 25 فروردين 1398 ساعت: 18:29

یکی از سوالاتی که از ما می پرسند این است علت لک بعد از میکرونیدلینگ چیه؟  بسیاری از بیمارها بعد از انجام میکرونیدلینگ شاهد ایجاد لک هایی در صورت شان هستند و ابزار نگرانی می کنند.

در حالی که علت لک بعد از میکرونیدلینگ نشانه این است که پروسه درمانی شما برای از بین بردن لک های صورت در حال طی شدن است و نیاز است تا روند درمانی خود را در جلسات منظم ادامه بدهید.

لک صورت که با نام عملی ملاسما شناخته می شود در صورت زنان بیشتر از مردان اتفاق می افتد. این لک ها در ناحیه گونه، پیشانی و چانه به صورت لکه های قهوه ای رنگ ظاهر می شود و در برخی موارد با درمان های موضعی و خانگی درمان پذیر نیستند. به همین خاطر نیاز به درمان تخصصی تر از جمله استفاده از میکرونیدلینگ برای درمان آنهاست.

صورت زیبا...
ما را در سایت صورت زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سهیل beautifulpar بازدید : 210 تاريخ : يکشنبه 25 فروردين 1398 ساعت: 16:26

میکرونیدلینگ روشی موثر برای درمان انواع جوش، آکنه و اسکار آکنه است که در آن  یک لایه سطحی از پوست برداشته می‌شود؛ همچنین در این لایه برداری سطحی، لایه مرده پوست نیز از بین می‌رود که پوست را شفاف و روشن می‌کند زیرا این دستگاه  میکروکانال و حفره‌های متعددی را در پوست ایجاد می‌کند و از این حفره‌ها ترشحات خون، سرم و پلاسما خارج می‌شود، خروج  این ترشحات جوان‌سازی پوست را درپی دارد.

صورت زیبا...
ما را در سایت صورت زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سهیل beautifulpar بازدید : 203 تاريخ : يکشنبه 25 فروردين 1398 ساعت: 16:19

میکرونیدلینگ یا به زبان ساده تر روش جوان سازی پوست فرآیندی است که در آن با سوزن صدها حفره ریز در پوست ایجاد می شود. (بله، جدی). ​شاید فکر کنید که این جدیدترین روش مراقبت از پوست و زیبایی است، اما در واقع حدود ۵۰ سال است که در حال تغییر و تحول است! ​

طرفداران میکرونیدلینگ ادعا می‌ کنند که با استفاده از آن توانسته اند، همه چین و چروک هایشان، هیپرپیگمانتاسیون و پوست مات شان که به خاطر مسائلی مانند زخم، علامت‌ های کششی، و سلولیت ایجاد شده بود را از بین ببرند، اگر چه نتایج علمی آن هنوز مشکوک هستند، اما شما نباید امید خود را از دست بدهید.

صورت زیبا...
ما را در سایت صورت زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سهیل beautifulpar بازدید : 144 تاريخ : يکشنبه 25 فروردين 1398 ساعت: 16:14

بزرگ کردن سینه جزو شایع ترین عمل های جراحی زیبایی در خانم ها است. در این عمل جراحی،  پروتزهای مصنوعی برای افزایش اندازه و بهبود شکل سینه ها مورد استفاده قرار می گیرند.
راه های دیگر جهت بزرگ کردن سینه شامل داروهای هورمونی و تزریق ژل است که به علت عوارض زیادی که ایجاد می کنند، روش مناسبی نیستند.
روش جدیدتر، تزریق چربی به داخل سینه هاست که به علت آنکه بعدها ممکن است در روند تشخیص سرطان سینه اختلال ایجاد کند، هنوز مورد قبول همه پزشکان نمی باشد.
به نظر می رسد که اکثر جراحان، گذاشتن پروتز را به عنوان بهترین روش برای بزرگ کردن سینه ها می شناسند.

صورت زیبا...
ما را در سایت صورت زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سهیل beautifulpar بازدید : 268 تاريخ : يکشنبه 25 فروردين 1398 ساعت: 0:31

دکتر آسیه الفت بخش  - جراح عمومی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عمل جراحی پروتز سینه، گفت: پروتز سینه مانند پروتزهایی که در جاهای دیگر بدن استفاده می‌شود، ضرورت‌های خاصی داشته و نباید بی‌دلیل استفاده شود. معمولا این اعمال از نظر زیبایی شناسی در زنان بخصوص زنان جوان حائز اهمیت است و در بعضی از موارد برای رفع مشکلات ظاهری بدن ناچار به پروتزگذاری هستیم. در عین حال این نوع اعمال نیز عوارض و خطراتی دارند.

صورت زیبا...
ما را در سایت صورت زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سهیل beautifulpar بازدید : 227 تاريخ : يکشنبه 25 فروردين 1398 ساعت: 0:30

پروتز سینه، ایمپلنت سینه یا Augmentation Mammoplasty، به‌معنای بازسازی سینه از طریق افزایش حجم آن است که ازجمله پرطرفدارترین عمل‌های جراحی زیبایی است که سال‌هاست زنان زیادی در سرتاسر جهان به آن تن داده‌اند. از پروتز سینه جهت ایجاد سینه‌های بزرگ‌تر و حجیم‌تر یا جایگزینیِ حجمی از سینه که در حین شیردهی، حاملگی، کاهش وزن و سوءتغذیه یا عواملی مثل سرطان یا ضربه از بین رفته، استفاده می‌کنند. با ما همراه باشید تا با عمل جراحی پروتز سینه، روش‌های عمل، انواع پروتز، جنس پروتز، مراقبت‌های قبل و بعد از عمل و مزایا و معایب آن آشنا شوید.

صورت زیبا...
ما را در سایت صورت زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سهیل beautifulpar بازدید : 181 تاريخ : يکشنبه 25 فروردين 1398 ساعت: 0:30

عمل جراحی پروتز سینه به روند همراه با جراحی اطلاق می‌شود که با هدف افزایش حجم سینه و یا ایجاد تغییر در شکل، اندازه و یا بافت سینه انجام می‌شود. در حین این جراحی، جراح سیلیکون، سلاین و یا دیگر ایمپلنت‌های ممکن را در زیر عضلات سینه و یا بافت سینه قرار می‌دهد. گفتنیست این ایمپلنت‌ها بسته به جنس و کیفیت به طور میانگین از ۷ تا ۱۲ سال عمر می‌کنند.

 

بر اساس گزارش جامعه جراحی پلاستیک آمریکا (ASPS)، در سال ۲۰۱۵ حدود ۲۸۰ هزار جراحی ایمپلنت سینه در این کشور انجام شده است که در مقایسه با سال ۲۰۰۰ میلادی، افزایشی ۳۱ درصدی داشته است و حکایت از فراگیری بیشتر این نوع جراحی‌ها دارد.

صورت زیبا...
ما را در سایت صورت زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سهیل beautifulpar بازدید : 180 تاريخ : يکشنبه 25 فروردين 1398 ساعت: 0:29

پروتز زیبایی سینه، عملی ساده و امن و با کمترین تهاجم است و در مدت زمان یک الی دو ساعت با بیهوشی عمومی انجام می شود. اگر شما هم می خواهید پروتز سینه انجام دهید، بهتر است قبل از عمل، جلسه ای را با پزشک معالج تان بگذارید و درباره جزییات عمل که شامل روش های عمل، اندازه و نوع پروتزی که به فرم بدن تان می آید، مشورت کنید. شاید بتوان گفت این جلسه از خود عمل مهمتر است چون این جلسه نحوه اجرای عمل را دقیق تر می کند.

صورت زیبا...
ما را در سایت صورت زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سهیل beautifulpar بازدید : 192 تاريخ : يکشنبه 25 فروردين 1398 ساعت: 0:29